- заходити в кабінет, якщо в ньому відсутній вчитель інформатики;
- голосно розмовляти, бігати, гратися в рухливі ігри, кидати будь які предмети
- вмикати і вимикати апаратуру без дозволу учителя інформатики
- торкатися роз'ємів зєднувальних кабелів та екранів монтора
- переміщувати складові частини компбтера
- класти будь-які предмети на системний блок, монітор,клавіфтуру
- приносити та використовувати без дозволу вчителя дискети, компакт-диски, флешки та інше обладнання
- працювати з брузними або вологими руками
- приймати їжу, користуватися мобільними телефонами
- самостійно намагатися усунути несправність, встановлювати та видаляти програмні засоби
Безперервна робота з екраном ПК побинна бути не бельше:
- 10 хв - для учнів 1 класу
- 15 хв - для учнів 2-5 класів
- 20 хв - для учнів 6-7 класів
- 25 хв - для учнів 8-9 класів
- 30 хв - для учнів 10-11 класів
До початку роботи і ввімкнення апаратури:
- переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень обладнання робочого місця
- сидіти потрібно так, щоб лінія погляду проходила приблизно через центр екрана. Відстань від очей до екрана повинна бути не менше 50 см.
- Учні, які мають окуляри для постійного носіння повинні працювати за комп'ютером у них, якщо лікарем не вказано іншого
- вмикання апаратури виконуйте тільки за командою викладача і тільки у правильній послідовності (спочатку монітор, а птім - системний блок)
- не можна розпочинати роботу, при поганому самопочутті
Якщо під час роботи:
- виникла аварійна зупинка, яка супроводжується виведенням на екран повідомлення про несправність, слід це повідомлення запам'ятати (або записати) і повідомити викладача
- апаратура починає видавати незвичні звуки, світіння індикаторів тощо, слід припинити роботу і повідомити викладача
- до класу заходити будь-який відвідувач, то учні, які працюють за комп'ютерами, не повинні вставати
Після завершення роботи:
- вимикати апаратуру дозволяється тільки за вказівкою викладача інформатики і у такій послідовнсті: спочатку - системний блок, а потім монітор
Немає коментарів:
Дописати коментар